Runway

Wednesday, November 11

Drop out .

ouhhh yesss. aku dh lame berhenti dr college yg mcm kampung tuh . but until now aku xhantar2 lg borang berhenti yg dh dekat dua bulan ade dlm beg hitam aku.haihh. mcm2 dh berlaku yg aku sendiri xreti nk explain.biarlah rahsia.haha wakuluu.kaw ingt kaw femes sgt ke bhaii nk rahsia2 . nenek aku lg femes dr kaw rancak jeh dye bercerita .aha. so now aku ddk rumah jd driver mak aku lah. memandangkan wedding abg aku pun dh nk dkt berlambak kad jemputan dye maw hantar. but my mum said "dye nie drive bergaji jgn main2" kagum sume jiran2 aku dgr. haha . buat keje bukan nk ikhlas . ala okay laa mane nk cari duit beli kokain kann. duit mak jugaaak. ;) kid stay in school okay!

aku malas nk blogging actly. dh xde bende nk buat elok aku taip menaip. okay lah jari aku dh cramp dye nk isap kok luu. chow bhaii.

3 comments:

aainakona said...

3 komen dari kona HOT :

1) kau amek kokain? haha abah kau!
2) KAU HISAP OKOK? HAHAHA AMBIK NI ABAH KAU KUASA 2.
3) ya allah rindu nye siaaaaak!!!!! bila lah dpt hangout ni..

Abir Abhar said...

aku komen..
aku komen..
aku komen..

haha

emma songall said...

good for u then.
sigh^
ive been stuck there to deal with 2 crazy lec.
damn!!!