Runway

Monday, May 17

Over my head

Assalamualikum
urmm wangi
nk bau lebih dekat?
hee boleh juga
arghh pegi la beli one drop perfum then bau la sepuas hati kau ;p
(saje nk bg korg senyum)


hey2 to my blog reader okay2 i noe dh lame x menghupdet blog nie kan.aha sje malas nk hupdet sbb habis kan mase tgk citer Loser GLEE.yaa lamooo tp opah aku pun tgk mcm mana? ape adehal dye berjiwa remaja lah 2.haha.aku nk hupdet.pasal hang out ahad lepas but cable camera dh cukup dewasa nak main sorok2.no picture no talk lah. tp aku akan.usaha utk cari cable tu dye mmg saje nk mnje mnje dgn aku.aku paham kerinduan yg melampau salah satu penyebab.dye berkelakuan begini. tp xpe dye masih mentah xmemahami.dye ingt aku hanya guna kn dye.tp cable camera mmg utk digunakan pun bukan utk dimanja.




*saya confius*

arie brody

No comments: