Runway

Monday, May 24

"Same je dik"

Mengeteh lg bersama mereka
(bende wajib dilakukan setiap malam dikajang)

oleh kerna mobil saya ada dibengkel jd kali ini terpaksa mengunaakan mobil arm. walaupun arm terpaksa menempuh makihamun dari ayah dan kakaknya hanya utk meminjam mobil itu selama 2jam akhirnya ayah dan kakak arm kecundang atas permintaannya. tahniah arm! saya bangga ada kawan mcm awak :) mobil yg dipinjam nya itu bukan calang2 mobil bukan kancil mahupun kelisa tetapi Honda City. terasa selesa menaiki mobil itu kerna dikelilingi dgn kasut2 high hill kepunyaan kakaknya yg mempunyai pelbagai design tidak jemu kami melihatnya. tetapi malang kaki ku agak besar tidak muat utk menerai hills kakak nya. klw tidak sudah tentu aku boleh bikin duit jual badan dgn hanya memaki hills keramat itu.laku ka? itu sudah tentu dgn hanya memakai maskara maybelin ala2 liayana jasmay tentu ramai yg terpikat kerana diriku begitu berharga. baiklah hendak dipendekan cerita:

ambil eliza dari rumahnya masuk dlm kereta bau jamu saya pelik mahu maintain anggun ka? jamu makdara agaknya.

trus ke rumah sue sebelum itu eliza mengecall dia katanya berada di giant trus ke giant mengambil dia. mak dan ayahnya still comel.

confius pilih tempat makan.

keputusan dibuat kali ini lepak dkt perindu restoran alah yg di sg. sekamat itu.

tiba2 bul call katanya mahu join bersama. marilah :)

makan-menghanjing-kucingeliza-happybdayarm-peluhaku-obamasue-aiskusungbul.

pulang kerumah masing2.

ohh ya tentang tittel "same je dik" itu biarlah suearmelizaaku saja tahu. bak kata pepatah karamsingwalia "malang tidak berbau tapi kentut tetap berbau walaupun tidak berbunyi".

bodo xde kene mengena -_-

arie brody


1 comment:

suhailahmokhtar said...

same2 smpn rahsia haha;p