Runway

Thursday, January 29

outing with my sibling


actly my second brother ami nk pg bayar bill ape tah dkt TM kajang. so we termasuk my lil sis nurul ikut sekali pg teman dye nk byr bill tu. sampi je dkt kajang dpt parking sume abg ami surh kteorg tunggu je dlm kereta. so okay lahh. bt yg xtahan tu dh dkt sejam aku 2unggu dlm kereta dye xsiap2 lg byr bill aku dh bosan gle ddk dlm kereta panas bontot lgu yg same dh tiga kali main dkt radio thn aku trus call dye.

aku: abg ami mane kaw? lame lg ke wehh.
ami: ramai org la dkt sini kaw 2unggu la jap
aku: dh dkt sejam kott aku 2unggu!
ami: ala lg 15min jap lg number aku
aku: yela2.

thn suddenly ami msk kereta muke masam. kaw pahal? xleh byr dkt situ lahh aku xde buku bank 2. bwat penat je aku 2unggu. aftr tht kteorg pg amik my frst brother abg wan dkt bangsar dye ponteng jap saje teman kteorg. disebabkan xleh byr bill dkt TM td kteorg pg CELCOM TMN.TUN DR ISMAIL. settel thing sume trus pg midvalley nk beli present for our dad birthday. HAPPY BIRTHDAY AYAH! eventhough dh lepas arie nk wish lg.haha. hope ayah panjang umur and dpt naik pangkat lagi! or dpt tukar blk keje dkt BUKIT AMAN ke okay jgk. xpayah nk ulag alik pg kuantan 2.kaan.hee. LOVE U DAD =)


tht is nurul my sis.

dh selesai sume trus pg mivalley. my frst n second brother share duit nk beli present for my dad. dorg beli perfume jeh bt wangi okay perfume tu pandai korg pilih. ape2 pn abg ami tht nyahh. fifi name dye. suke kaw doee. hahaha! bulu mate dye terbaeek! melentik! haha! my lil sis juz beli kemeja for my dad. as for me i ddnt buy anything yet. myb esk kott aku beli. pening la xtau nk beli ape? korg ade suggestion x? help me pls wht should i buy for my dad.


this is a perfume tht my brother bought for my dad as a persent for my dad birthday yg ke 52
wahh mude lg! haha =P

thts all dude and bebs. terima kasih sbb membace.hah. oh yea pls give any suggestion nk beli ape for my dad birthday. thnks you guys!

arie

5 comments:

Aliph said...

arie. beli ubat gigi n berus gigi =]
haha
paling senang ko beli la wallet
tue paling best. tp jgn topman la

arie said...

aah kan aliph aku beli ubat gigi kodomolion jeh. mst ayah aku suke.
eh kaw jgn maen2 dgn ayah aku de dye suke brand topman 2.haha :D

Raja Zakiyy said...

baik nye kaw. tp ayah aku lg mude ye ^^

Anonymous said...

ayah kau sme ngn ayh kitaorang kot. tpi ayh kitaorang mudah sket ;p
awek muda la jamaludin. haha

arie said...

yela2 ayah korg je la mude kaan.
mst ayah korg mkn jamu.haha =P